Ad Block Ad Block
娛樂
2020-09-16 22:54:00

諗復合?再見難做朋友 施明視李家鼎為親人

分享:

施明姐自從2006年後絕跡幕前,日前她應苑瓊丹邀請,現身香港開電視《開工大吉77》訪問,大談愛情、家庭及工作等,她直言多年來都心癢癢想復出。她說︰「我好想拍番戲,冇戲癮又點入行呢?當年霑叔係我姨丈,佢話我讀乜鬼書,天生就係做戲。」

入行之後與李家鼎結緣:「當年我拍戲都好無知、好百厭,不太懂人情世故,有啲人就蝦我,李家鼎出面幫我擺平件事。到底佢係睇中我先幫手,定係佢真係咁正義呢,要問番佢先知喇,但係好多人都話佢係好幫手,最終佢都幫咗我幾次。」苑仔問到施明有沒有想過同鼎爺復合,她說︰「我都唔知點答,有冇諗過都答唔到,至於佢有冇明示暗示,我唔知㗎!我份人糊糊塗咁,有時講到白都聽唔清楚㗎,我唔係乍癲扮傻,一向都係傻傻地。佢係我前夫,再見做番朋友?我做唔到,但佢又係我嗰仔嘅爸爸,咁即係親人囉。」

苑仔問到施明有沒有想過同鼎爺復合,她說︰「我都唔知點答,有冇諗過都答唔到。」

苑仔問到施明有沒有想過同鼎爺復合,她說︰「我都唔知點答,有冇諗過都答唔到。」

期後二人婚姻出現問題,施明消失幕前:「因為當年兩個囝都拍戲,要搵個地方比佢地專心讀書,所以去咗美國五年,當年呢個決定真係好勇敢,依家諗番都好驚。」她指當時沒有親友接濟,膽粗粗打電話予胡金銓導演求助,︰「其實我同佢都唔熟,當年佢話我嗰樣唔適合拍戲,所以冇合作過!但人生路不熟,唯有求吓人啦!」對方著她先到酒店,待他從台灣回來後,再為她介紹工作,沒料到一個月後,從另一個導演口中得知胡金銓過身。為愛兒讀書,施明放下身段從新出發,美國試鏡爭角色拍廣告、電影配音賺錢,加上「鼎爺」補貼維持生活。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受