Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-24 18:10:00

遲來的感言| 炎明熹發表千字文 承諾日後做好每一個表演

分享:
得獎後相隔5日,炎明熹終於有時間發表得獎感言。(炎明熹@IG)

得獎後相隔5日,炎明熹終於有時間發表得獎感言。(炎明熹@IG)

炎明熹表示自己不擅長用言語表達,承諾日後做好每一個演出。(炎明熹@IG)

炎明熹表示自己不擅長用言語表達,承諾日後做好每一個演出。(炎明熹@IG)

16歲的炎明熹(Gigi)在《聲夢傳奇》以大熱姿態連奪3獎,成為三料冠軍。連日來Gigi忙於為東京奧運造勢,今日終於在IG上載千字文發表遲來的感言。

Gigi表示得獎那陣腦海一片空白 :「首先多謝TVB俾呢三個大獎我,當時我真的一片空白,我想講攞到獎並唔係我一個人嘅,攞到呢個獎我要多謝一班台前幕後嘅工作人員、導演、形象顧問Janae及她的團隊、髮型師、化妝師、跳舞老師、Johnny 團隊,還有我地既主理人李生、譚生,六位星級導師、森美老師,你哋一直看待我們這班聲夢學員好似仔女咁,我喺你哋身上學咗好多唱歌及以外嘅嘢。還有後來加入的張生,一樣對我地盡心盡力,能夠同到咁多位專業歌手合唱,我真的很難忘。」

其後,Gigi 更特別多謝音樂總監Johnny老師,為他們編很多好歌,彈琴彈到手指都受傷。並多謝14位戰友,陪她一齊成長。當然唔少得音樂老師高晨維,以及屋企人和粉絲,坦言大家的支持便是令她繼續奮鬥的動力。

最後,Gigi 表示:「用言語表達亦不是我擅長的,日後我會盡力做好每一個表演,用行動黎報答你哋對我既(嘅)支持。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受