Ad Block Ad Block
娛樂
2020-06-23 15:32:00

遺傳阿媽表演細胞 胡杏兒爆大仔識跳《江南Style》

分享:

胡杏兒早前為成人護理產品拍廣告,她對拍攝這類產品並不感到尷尬︰「其實尿滲係不論任何年紀,又或者生育之後嘅女性,都可能會遇上嘅情況,係正常同普遍嘅問題,大家唔需要覺得羞恥,或者怕醜而唔去面對呢個事情,因為唔處理嘅話,可能會發生更尷尬嘅事。」

杏兒稱工作因為受疫情而減少,但多了時間和家人一齊,尤其是多了很多時間湊仔︰「佢哋真係大得好快!要抽多啲時間照顧佢哋」坦言想見證他們成長的日子。她透露不時拍下兒子有趣片段,非常感恩大家都喜歡她的兩個小朋友。她說︰「兩兄弟性格好唔同,但一樣係happy baby,帶好多快樂俾我哋。例如最近Brendan唔使返學,留喺屋企少不免睇多咗電視,近排佢學識跳《江南Style》,又識跟拍子同擺甫士,可能真係遺傳咗我嘅基因。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受