Ad Block Ad Block
娛樂
2021-08-12 22:24:00

郭可頌生日 熊黛林PO全家福好溫馨

分享:

熊黛林(Lynn)老公郭可頌生日,與Lynn跟雙胞胎女兒Kaylor和Lyvia慶祝。Lynn於IG發放溫馨合照,並留言:「有甚麼比一家人健健康康、開開心心更重要呢?生日快樂老公!」

Lynn表示一家人簡簡單單在家慶祝,特別開心,她說:「我哋冇出去呀,只要一家人齊齊整整,簡單咁食餐飯都已經好開心。」問到送甚麼禮物給老公?Lynn沒有透露送了甚麼禮物給老公,表示有跟女兒製作一些小心思送給老公作驚喜。Lynn說:「我同囡囡第一次合作整咗張生日卡,兩個女負責畫圖畫,大女畫一艘船,細女就畫個心,但畫到亂七八糟,睇唔出係畫咩,但好有心思,我就曬咗一啲家庭開心相,老公收到都好感動。」

Lynn透露原定9月將到大陸工作,現時計劃稍有延遲,她說:「老公都擔心嘅,我一返就要幾個月,都好唔捨得佢哋,但人係需要工作嘅,希望疫情快啲過去,所有人都健康,我哋工作都唔需要分開咁耐。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受