Ad Block Ad Block
娛樂
2020-08-10 04:30:00
日報

鄧兆尊認愛豬扒 拖新歡為苑瓊丹宣傳

分享:
兆尊攜新歡上節目,未知會否令其餘兩位女友不滿。

兆尊攜新歡上節目,未知會否令其餘兩位女友不滿。

鄧兆尊有3位女友,以前的阿三Claire已經換畫,變成了新歡陳小姐。受到限聚令影響,兆尊不能一拖三行街,早前他只帶陳小姐接受苑瓊丹訪問,可見新歡最得兆尊歡心。苑仔在片中取笑兆尊愛吃豬扒時,他直認不諱︰「我鍾意食靚嘅豬扒。」
 

苑仔幫朋友的凍肉直銷網站做宣傳,於是找來兆尊幫忙。對於被指愛吃豬扒,兆尊反駁:「豬扒有好多種!生活方面我鍾意食靚嘅豬扒,最靚嘅豬扒放喺屋企。」苑瓊丹更叫兆尊拿「靚豬扒」出來看,他介紹新歡陳小姐出場,陳小姐聽到自己被指豬扒即撒嬌,場面搞笑。

陳小姐投訴被指豬扒,兆尊即場呵返。

陳小姐投訴被指豬扒,兆尊即場呵返。

暗示陳小姐最醒目
兆尊大談被女友俘虜的方法,十分認同鎖住男人的心先鎖着男人的胃,陳小姐也直認靠煮飯冧兆尊,並大爆對方最愛吃牛扒。苑仔問到是否一個女人一個家?兆尊說:「當然啦,唔係就火燭喇!邊個煮飯煮得好,我就返邊個屋企。」他在片中又提到女友們有時會向他拿買餸錢,苑仔即追問︰「咁個個問你拎,咪好大使費?」兆尊說︰「未必,有啲懶,唔識做,醒目嗰啲先識做。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受