Ad Block Ad Block
娛樂
2020-10-14 17:30:00

鄭中基相隔18年再拍劇  獲張可頤讚:每次都用真眼淚

分享:

相隔18年沒有拍電視劇的鄭中基,將於ViuTV原創劇《暖男爸爸》擔正, Ronald在劇中飾演父兼母職的單親爸爸,他大讚劇集非常生活化,亦有多探討人性,「我鍾意輕鬆同貼地啲嘅劇,劇入面探討嘅都係現時大家發生或者都面對過嘅事!」。Ronald劇中的兒子角色名叫「暴龍哥」,他表示與小演員做對手戲要駛出「氹功」,而慶幸的是「暴龍哥」與他現實中的兒子剛巧都是5歲,相處起來相對上容易。」

張可頤首次參演ViuTV劇集,她跟Ronald自20年前的無綫劇集《緣份無邊界》後再合作,大讚Ronald的表現令人驚喜,「每次佢都用真眼淚去做,令我印象深刻」。她亦分享了與小朋友拍劇的「方程式」,「你留意個小朋友多啲,就會發現佢嘅作息時間,自然就捉到佢幾時有電同冇電!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受