Ad Block Ad Block
娛樂
2017-03-27 06:00:00

鄭秀文嘗試不同曲風

分享:

鄭秀文(Sammi)相隔兩年再辦簽唱會,吸引大班粉絲到場支持,她坦言很愛這種活動,可藉此與歌迷接觸;她又稱今次嘗試了很多不同曲風,走出從前框架。
 

除了新專輯外,同時也推出演唱會DVD,並收錄了Sammi在演唱會的失聲片段,她稱重看也是開心的片段,「回憶係美好的,因為親身感受到歌迷嘅熱愛,人與人之間嘅關懷同包容。」她指今年沒有計劃舉行大型演唱會,被問到會否像容祖兒做個「Side Track」音樂會,Sammi話:「如果好似咁樣,喺細細地嘅場地,可能只辦到一場,所以同佢哋嘅形式唔同,會好似歌迷分享會咁。」


7萬塊餅乾捐慈善機構
在活動上,Sammi又提到早前在日本街頭上「誤入」餅乾廣告一事,並笑言:「我收到廣告商送嘅7萬塊餅乾,已經送咗去慈善機構。」另外,談及傳聞郭富城有望今年內結婚,Sammi笑指:「佢係咪今年有演唱會?佢嘅人生大事?如果係真嘅就恭喜佢!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受