Ad Block Ad Block
娛樂
2021-02-24 22:20:00

鍾培生出資拍《出租女友》 林作曾試鏡否認夾宣傳

分享:
林作曾現身電影演員招募活動,原來該部電影是由鍾培生投票。

林作曾現身電影演員招募活動,原來該部電影是由鍾培生投票。

改編自真人真事、原定本月開拍的話題港產片《#PTGF出租女友》,早前電影公司進行演員招募時,林作亦有份試鏡,但因為未有合適的角色,而被入選。然而,該部電影是由「香港電競之父」鍾培生投資,令不少人質疑近日掀起話題的擂台戰是宣傳電影手法之一。

不過導演就指林作不太合適,未有中獎。

不過導演就指林作不太合適,未有中獎。

該片出品人蕭定一對此表示,「鍾培生係我朋友,佢有興趣做港產片我都開心,但唔預林作唔關事,佢係自己嚟試鏡。」由於蕭定一與鍾培生關係友好,繼《#PTGF出租女友》合作後,不排除再下一城,有機會洽商在hmvod直播「鍾作一戰」。林作否認與鍾培生打擂台是為了宣傳電影,「絕對冇,有我切。我相信鍾生會還我公道。」更稱會用那一百萬開戲︰「注定好似周星馳咁,要自己黎。第一部電影,叫《打殘終賠生》有意加入拍攝團隊,請盡情邀約洽談。」

鍾培生表示今次投資香港電影是希望有更多廣東話電影。

鍾培生表示今次投資香港電影是希望有更多廣東話電影。

鍾培生亦回覆稱不屑與林作扯上關係,今次首度投資及參與電影,是希望可以有更多廣東話電影︰「我純粹覺得香港需要正能量同需要支持創作,如果冇人投資香港電影就唔會再有廣東話嘅戲睇,我係一個睇住香港電影長大嘅人,我都睇好多80年代、90年代嘅香港電影,依家見到香港電影愈嚟愈少,我有能力出一分力點解唔做,更加要支持香港電影。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受