Ad Block Ad Block
娛樂
2020-07-05 15:46:00

陳凱琳宣布陀男B 希望細佬似哥哥人見人愛

分享:
陳凱琳舉行Baby Shower。

陳凱琳舉行Baby Shower。

陳凱琳(Grace)早前宣布陀B,她表示會在Baby Shower上宣布BB的性別。今日她在社交平台上載Baby Shower的照片,以黃色小蜜蜂作為主題,切開蛋糕之後,見到入面的餡料是藍色,陳凱琳亦都手持粉藍色的氣球,表示腹中的是男B。

Grace說︰「估唔到咁快再一次搞 Baby Shower! 除咗用「超級感恩」去表達我對所有朋友嘅來臨,幫忙,愛心,關懷⋯等等等等,都唔知講咩好。I really love you guys!再一次多謝大家陪我玩咗一個下晝!一齊用一個咁好玩又咁有意義嘅方法同大家公布:『It’s a Boy!』我同老公都好期待細佬嘅來臨~最緊要健健康康~好似哥哥咁人見人愛!哈哈」從照片所見,BB暫時取名叫Baby Y,Grace為了配合主題,穿上黑色波點黃裙,出席的有單文柔及早前宣布陀B的譚凱琪。

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受