Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-23 16:53:00

陳凱琳生日去staycation 大晒鄭嘉穎賣萌樣

分享:

今日是陳凱琳(Grace)的30歲生日,她在社交平台分享早前到酒店staycation的片段,見到Grace在停機坪非常興奮,又與嘉穎及一對寶貝仔到泳池嬉水。片段亦見到嘉穎在餐廳做出浮誇表情,而陳凱琳亦有假意餵嘉穎食東西,非常恩愛。

 

Grace的好姊妹龔嘉欣、譚凱琪等亦相約到壽星女家中開派對,合照見到她們各自抱住一個BB,未嫁的嘉欣當然抱住Grace的細仔。嘉欣留言說︰「今日係呢位Sweet girl 陳凱琳嘅生日 大家簡簡單單喺屋企一齊食下野慶祝 已經好開心 呢個家庭真係充滿愛 我哋好幸運好感恩有妳。真係可以無所不談嘅好朋友、家人,Happy birthday !!! 我哋一齊繼續進步、繼續成長!We love you!」 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受