Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-21 22:32:00

陳凱詠揚威海外 登紐約時代廣場LED屏幕

分享:
陳凱詠專輯大賣!

陳凱詠專輯大賣!

陳凱詠(Jace)於5月推出人生第一張專輯《Processing》,推出首日已經達到金唱片銷量。事隔兩個月後,專輯成績更上一層樓,直達白金唱片銷量。唱片銷量好,加上新歌又成為港台、商台及無綫的冠軍歌,她表示高興︰「自己的音樂能夠令大家放鬆下來,對於此佳績實在有賴工作團隊的努力,絕對不是單憑個人能成事,非常感恩和感激,多謝大家成就陳凱詠的音樂路途。」

Jace衝出國際,登上紐約時代廣場大銀幕。

Jace衝出國際,登上紐約時代廣場大銀幕。

最近紐約街頭大銀幕更發現Jace的蹤影,她的照片登上時代廣場(Times Square)上的巨型LED屏幕,Jace得知消息後,簡直難以置信,「喺咪真?好開心好似發夢咁!完全冇諗過自己可以出現喺紐約街頭嘅螢幕上,其實以前自己讀書嘅時候去過美國exchange,當時仲同表哥特登飛去紐約倒數,對我嚟講印象特別深刻。估唔到當年呢個咁特別嘅場景,而家自己可以係呢度出現!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受