Ad Block Ad Block
娛樂
2020-07-15 22:36:00

食肆晚上不准堂食 大渣哥外賣半價大排長龍

分享:

政府新一輪防疫措施今日實行,所有食肆由晚上6時至翌日早上5時不准堂食,餐廳只可以提供外賣。不少餐廳收入大受影響,其中位於九龍灣的大渣哥茶記決定外賣自取全單半價,除了希望與大家共渡時艱外,還希望幫到供應商。由於半價關係,即是市民可以用$35享用鮮茄焗豬扒飯,吸引不少市民到場支持,更大排長龍。

渣哥在Facebook專頁表示,與大家共渡時艱。

渣哥在Facebook專頁表示,與大家共渡時艱。

渣哥在社交平台指今次措施,令全港食肆步入更寒冬,面對史無前例第一次禁止夜市堂食,他與員工開緊急會議商討對策。他表示預計生意額至少下跌一半,於是向供應商減少入貨量,他說︰「其中一位供應商係老人家,今日喺電話度話我哋係佢主要客戶,講到想喊咁滯……」而樓面主管認為削減減樓面員工,但明白到這個決定將會令員工手停口停,沒料到的是有兩位夜更兼職的年輕人主動請辭,他們稱不想增加店舖負擔。渣哥稱︰「聽到心裡黯然兼眼濕濕,咁啦既然要Cut,嗰50%就Cut我先啦!要蝕,就由渣哥負責蝕啦!」於是有了全單半價的決定,他說︰「呢個決定除咗令大家用半價就可以享用大渣哥晚餐,共渡時艱之外,仲兼可以幫到供應商,員工渡過難關⋯⋯咁咪大家都無事囉。希望喺痛苦嘅日子裡面,可以令大家開心返少少。」

收工時間已經開始排長龍。(渣哥facebook照片)

收工時間已經開始排長龍。(渣哥facebook照片)

天已黑,仍有不少大排長龍。

天已黑,仍有不少大排長龍。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受