Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-20 19:01:00

黎明16年前受訪片曝光 陸浩明被Leon 問番轉頭

分享:
當時的6號很似學生哥。

當時的6號很似學生哥。

黎明一連九場的《Leon 黎明 Talk & Sing 2021》早前圓滿結束,陸浩明(6號)上載16年到後台訪問黎明的片段,黎明搞笑揸咪,反問6號入場的感受。

 

黎明16年前在紅館也是西裝骨骨。

黎明16年前在紅館也是西裝骨骨。

在有線娛樂新聞台工作多年的6號,當時到紅館訪問舉行《Crazy Classic?》演唱會的黎明。6號先在現場介紹,之後鏡頭一轉見到黎明拿住有線的收音咪說︰「各位觀眾大家好,我係Leon,今次我訪問6號今日睇黎明演唱會嘅心情,請你講下先啦!」6號似乎有點緊張,定一定神後便說︰「我好耐冇睇過咁好睇同埋咁好玩嘅演唱會!尤其是你喺觀眾席握手嗰度,我真係好開心!」

 

黎明反問6號。

黎明反問6號。

之後黎明繼續問︰「咁你又會唔會因為同黎明好熟,係朋友而偏袒黎明呢個演唱會只講好睇嗰邊唔講唔好睇嗰邊呢?」6號即認真表示雖然沒有花巧特技或過百舞蹈員助陣,但黎明的演繹是最精彩和好聽,黎明聽罷更鞠躬多謝。

6號很認真講感受。

6號很認真講感受。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受