Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-27 16:30:00

ANSONBEAN出歌撞正張家朗奪金 「姐姐」欣宜送蕉呵番

分享:
ANSONBEAN出新歌,欣宜與「折骨Ben」到場支持。

ANSONBEAN出新歌,欣宜與「折骨Ben」到場支持。

ANSONBEAN與好友即場表演勁舞。

ANSONBEAN與好友即場表演勁舞。

《全民造星III》季軍ANSONBEAN加盟寰亞唱片後,昨日推出第一首主打歌《CRUSH (oh no!)》,公司為他舉行發布會,他與參加造星III的戰友Timo和NY表演勁舞,而同門「折骨Ben」趙祥誠則表演折骨舞助慶,全場氣氛高漲!師姐鄭欣宜以及家人好友們到場支持,場面熱鬧。

 

欣宜送上一籃蕉。

欣宜送上一籃蕉。

發布會開始前,欣宜捧住一籃香蕉突襲ANSONBEAN化妝間,一打開門她說:「恭喜你,上次你送咗一梳蕉俾我,我今次曬你冷,送你四梳蕉,『蕉』氣勃勃!」ANSONBEAN非常驚喜:「真係勁好多,成籃送嚟!」欣宜續說:「呢啲熟啲架,上次你送嗰啲綠色,依家成熟了,加油!」

ANSONBEAN表示今次新歌與MV花了兩個月時間準備,外公、外婆、父母、弟弟及一班好友前來一起玩,好似開Party咁,感激大家一齊歡呼,大家都好鍾意我嘅新歌同MV。」對於未來發展,他說:「唔會局限於做跳唱歌手,我都鍾意慢歌,亦會拍電影和電視劇。」他又稱特別希望與師兄馮允謙合作:「我覺得佢唱歌好好聽,好鍾意佢嘅新歌。嚟緊有一首歌係佢寫畀我嘅,好期待!」他又自爆發布會綵排期間,追看港隊劍擊代表張家朗東京奧運男子花劍決賽,連同自己首個發布會,雙重緊張,出場前得知對方成功奪金特別興奮,讚嘆是大好日子,說:「佢咁爭氣,我都要一齊爭氣,做好自己,為香港爭光。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受