Ad Block Ad Block
娛樂
2021-08-24 21:28:00

ANSONBEAN吸金力驚人 拍啤酒廣告與肥仔193鬥舞

分享:
ANSONBEAN等人寓工作於娛樂。

ANSONBEAN等人寓工作於娛樂。

ANSONBEAN(陳毅燊)成為廣告新寵兒,代言工作一個接一個,最近他獲啤酒垂青,並與《造星III》的戰友趙祥誠(Ben)、陳葦璇、關嘉敏及ERROR成員肥仔及193合作,在新的廣告中分成兩隊battle,比試跳舞、唱歌兼鬥升降三度半rap歌。

一邊拍廣告一邊飲啤酒,超開心。

一邊拍廣告一邊飲啤酒,超開心。

廣告商更邀請他擔任啤酒代言人,並拍下一系列硬照。這是他首次擔任啤酒代言人,ANSONBEAN說:「係好開心嘅,除咗我鍾意嘅跳舞唱歌,嘗試到唔到嘅嘢,每次接觸唔同嘅工作都可以學習到好多嘢,今次好開心可以代言Fresh啤酒,其實我有時間都會同啲朋友飲吓酒,一邊飲一邊傾偈,但呢排太忙,都好耐冇約朋友,希望嚟緊可以約佢哋出嚟飲吓啤酒。」

ANSONBEAN首次擔任啤酒代言人。

ANSONBEAN首次擔任啤酒代言人。

提到初次飲酒的經驗,他說︰「其實我16歲去德國旅行嘅時候第一次飲酒,當時係啤酒節,當地16歲可以飲酒,所以冇犯法,哈哈。」他又謂曾經試過醉酒至嘔吐,現在他學會了適當的場合才喝酒,還要適可而止。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受