Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-04 16:27:00

Bob嫂半夜起身為囝囝戒片 林盛斌以為自己戴綠帽感內疚

分享:
阿Bob不時在網上分享一家人的點滴。

阿Bob不時在網上分享一家人的點滴。

林盛斌(Bob)與太太黃乙頤(Pearl)育有三女一子,Bob不時在社交平台分享一家人的生活點滴。日前阿Bob發文表示太太每晚都會較定鬧鐘起床三次,誤以為她與姦夫通電話。及後得知原因後,阿Bob大為內疚,並著大家提供呵番老婆方法。

阿Bob誤以為太太打電話俾姦夫。

阿Bob誤以為太太打電話俾姦夫。

Bob誤以太太會姦夫

阿Bob說︰「最近我發現每逢夜晚12點,凌晨3點,早上6點,佢個鬧鐘就會響,然後佢就會行出房門,幾分鐘之後先再上返床,呢個行為維持咗一段時間。我有懷疑過佢係咪約好時間,偷偷地同出面個姦夫傾電話,鬼鬼鼠鼠燴番薯嗰啲!」及後他從太太口中得知,每晚起身是為了幫細仔戒尿片︰「原來佢為咗幫個仔戒夜晚瞓覺片,專登過去隔離房抱佢起身去廁所,等佢唔好瀨尿,整濕條褲同d床被。」

看來阿Bob要買禮物獎勵太太了。

看來阿Bob要買禮物獎勵太太了。

Bob疚對太太

阿Bob好奇為何只得細仔需要這樣,太太回覆說︰「其實咁多年嚟個個都有咁做嘅,係你冇留意啫。」他得知怪錯太太之後,留言說︰「請問各位有冇咩辦法可以令我冇咁內疚?在線等。」有人留言說︰「以後同一時間你公主抱老婆去隔離房等佢抱個仔去廁所」、「今晚開始,到你抱你太太去廁所,記得較鬧鐘」、「由今夜開始接受亞仔戒片嘅重任啦!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受