Ad Block Ad Block
娛樂
2021-05-31 15:09:00

C AllStar休團三年開紅館騷 首次挑戰四面台

分享:

休團三年多的 C AllStar將在七月底舉行他們第三次的紅館演唱會,今次更首次挑戰四面台,滿有新鮮感之餘他們亦十分期待。兩場演出將於7月24及25日假紅磡香港體育館舉行,全場劃一票價HK$680,不設「山頂位」。主辨機構會優先安排場內50%較接近舞台的精選座位門票,於6月7日起給指定信用卡客戶預訂。

在拍攝演唱會海報期間,四子除了穿上有如太空衣般的厚重外套外,頭上更戴上不同形狀、類似天線的金屬頭飾。陳健安(On 仔)説:「我哋嘗試喺咁金屬嘅物件入面,加入比較人性化比較溫柔嘅一面,所以呢啲頭飾全部人手製造並且配合我哋嘅頭骨形狀。」不過 DJ King (吳崇銘) 及釗峰均不約而同説,戴上頭飾時實在苦不堪言,有如孫悟空戴上金剛圈一樣,頭痛不已。

其實休團三年多的 C AllStar 去年曾想過藉成團10周年重組,但當時疫情關係加上各自有工作要忙,所以感覺現在是最好時機。On 仔說:「自2017年十月紅館演唱會後正式休團,呢三年幾單飛發展,四位成員都有唔同嘅提升,而家為信念再集合。」

DJ King 也說:「單飛前我哋最後一首歌《再不再見》已經留下伏線,到底係再見定係不再見呢?結果而家我哋返嚟啦,事實係會再見嘅。」SoulJase (何建曦) 指出休團後大家各自奮鬥,現在再集合,就好像重新征戰沙場,他說:「可以將之前做得唔夠好嘅地方再做好,加上首次挑戰四面台,感覺非常新鮮,亦都好期待。」釗峰續說:「同時亦都希望可以集合所有人,聚埋一齊喺一個地方,開開心心咁玩番一晚。」On 仔也指出:「多謝一直支持咗我哋十一年嘅每一個歌迷,好希望到時候可以見到大家。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受