Ad Block Ad Block
娛樂
2020-11-29 21:32:00

Eric Kwok安排葉佩雯食免切豬脷

分享:

 

新冠肺炎第四波爆發,人人留家抗疫,音樂人Eric Kwok(郭偉亮)與好友谷德昭於YouTube開設新頻道《Round Table Poker》娛人娛己,大玩德州撲克,將會逢星期一、四推出,每集邀請好友參與。雖然節目中會玩德州撲克,但並非以錢作為賭注,而是輸家接受最討厭食物大懲罰,在節目的宣傳片中,見到葉佩雯(Grace)不情願吃豬脷;Eric Kwok則食榴槤食到嘔;肥谷就飲到嘔白泡;周秀娜要吃blue cheese或狗罐頭二揀一。
對於葉佩雯(Grace)接受大懲罰時,要吃免切豬脷,Eric說:「成條脷買返嚟都覺得個樣好核突,其實食落去好似鴨腎咁,冇乜嘢!Grace就冇問題,所以條豬脷俾佢囉!我就最怕食榴槤、納豆,賭枱上我哋兩公婆不會禮讓。」Eric表示,節目為求效果會主力邀請女嘉賓,而且開設這個節目主要想教導大家玩德州撲克:「喺枱度玩就會出現好多真性情,牌品好、人品好㗎啦!何超儀呢集好堅呀!真係唔好睇少何家後人,有賭王照住佢,佢啲牌勁到呢,絕對係有賭神嘅運!」谷德昭笑言:「能夠同姓何嘅後人喺賭枱上面一較高下,我會全力以赴。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受