Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-15 23:15:00

I SWIM|與呂爵安邱士縉魏凌笙拍劇 潺仔王智騫瞓身操肌

分享:
王智騫操六舊腹肌。

王智騫操六舊腹肌。

由MIRROR成員Edan(呂爵安)、Stanley(邱士縉)及新晉男神Jeffrey(魏浚笙)主演的ViuTV游泳劇,已於8月下旬開拍,曾在電影《熱血合唱團》演李麗珍兒子的24歲小鮮肉王智騫(Martin)亦有份參演,自言「零運動天份」的Martin特地為拍劇「瞓身」 操肌,經過兩個月的特訓,由昔日的「潺仔」升Lev變六舊腹肌男,實行唔打得都睇得的 路線。

控制飲食

讀Fashion出身的Martin自言不太熱愛運動,他說:「今次角色需要望落去有少少線條,游水訓練時見到其他演員都好Fit,我唔想拖垮人哋,所以嗱嗱聲跑去做Gym,每星期操三至四日,主要操胸、膊及 腹,再配合飲食,少糖少油,主要食雞胸、西蘭花、三文魚,低卡低脂。」

 

王智騫為拍操肌。

王智騫為拍操肌。

教練逼迫撐下去

Martin自嘲沒有運動天分:「人哋做Gym可能操幾日就明白動作點做,我就要操近兩星期才明白;記得初初開始做Gym,做完熱身再去做機,做完真係有啲暈同作嘔,所以 初初我都以為自己會唔係好得,但身邊教練嘅逼迫下,Keep住撐落去,好彩而家有啲成績。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受