Ad Block Ad Block
本地
2020-10-28 11:19:00

【網上熱話】搭紅Van冇散銀 畀100元竟找返咁多

分享:
有網民以百元鈔票付5元車資,竟遭找回一堆鈔票。(網民Aki Kwok@FB群組「愛民南北 (愛民邨 / 俊民苑)」)

有網民以百元鈔票付5元車資,竟遭找回一堆鈔票。(網民Aki Kwok@FB群組「愛民南北 (愛民邨 / 俊民苑)」)

雖然用八達通繳付車資很方便,但不是每人都一定會用八達通,亦非每輛公共小巴都能接受八達通。有網民日前乘搭公共小巴(紅Van)時,因沒有足夠硬幣和較細面額的紙幣,只好以100元繳付5元車資,詎料對方竟找回9張10元鈔票和一個5元硬幣,令她不禁在網上分享,自嘲「身上冇散銀真係對唔住全世界」。

網民Aki Kwok日前從旺角乘搭來往何文田愛民邨的紅Van時,發現身上剛好沒有足夠硬幣,唯有做最後一個付費、硬著頭皮向司機說「唔好意思、對唔住,我真係唔夠散銀」,並遞上一張百元鈔票。她在Facebook群組「愛民南北 (愛民邨 / 俊民苑)」表示,對方怒視她一眼,然後找回9張10元鈔票和一個5元硬幣,其後更未有立即開門,「我企係度鬥等、佢先肯慢慢開門。」她憶述一、兩年前好像也試過類似情況,懷疑為同一名司機。

過來人:又係勁多10蚊紙

有網民分享自己的類似情況,指在何文田衛理道乘小巴往深水埗後,被找回的是數張10元鈔票及價值40多元的硬幣,形容「褲袋都袋到穿咁濟!」亦有人表示有一次乘搭此路線欲在中途站落車,但因身上只得百元鈔票,「佢唔比我落,車我去站頭,之後叫哂(晒)其他人落,仲息(熄)埋車,先慢慢找比(畀)我,又係勁多10蚊紙」。

現時並非每一輛紅Van都收八達通。(非涉事車輛和路線,資料圖片)

現時並非每一輛紅Van都收八達通。(非涉事車輛和路線,資料圖片)

對於這種情況,有網民就無奈地指「唔找幾個十蚊餅就偷笑啦」、「遇到呢(個)司機真係無計,下次記得帶散銀」、「係有一個司機係咁衰格」。有人就提到因車廂衞生惡劣而甚少乘搭,「仲有污糟、曱甴、等客,行返嚟仲快」,更指若不想行會改乘城巴E21A線,有人就笑言「自從搬咗去何邨(何文田邨),唔使再受呢啲苦。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受