Ad Block Ad Block
本地
2021-10-21 04:30:00
日報

爆陳家樂工餘密密撳App買股票 劉佩玥自稱小資女愛買美股

分享:
難得與Tania合作開live,兩人不斷請教投資知識。

難得與Tania合作開live,兩人不斷請教投資知識。

家樂愛買碎股,除風險低亦可靈活運用資金。

家樂愛買碎股,除風險低亦可靈活運用資金。

Moon不少理財都要靠網上理財服務及手機App處理。

Moon不少理財都要靠網上理財服務及手機App處理。

陳家樂(家樂)、劉佩玥(Moon)合作電視劇《把關者們》成為好友,前晚與中銀香港個人金融及財富管理部客層管理處主管温晞文(Tania)開live,分享用手機App理財投資心得。Moon爆家樂經常在片廠撳手機App投資,又自言鍾愛投資美股。

認同穩健投資增值

Moon與家樂在直播時,重提不少拍劇趣事, Moon就大爆家樂會在公餘時間密密撳手機:「當初以為家樂休息時打機玩遊戲,原來佢用手機App處理個人投資。」談到投資心得,二人均稱由於職業作息不定時,不少理財都要靠手機App處理,家樂說:「認同要將收入穩健地投資增值。」

二人表示,現在是事業搏殺期,努力工作之餘,更要學習投資,當中課題包括到儲蓄、投資股票,甚至買磚頭等話題,Moon笑說:「投資我屬『小資女』,認同投資金額應量力而為,我嘅理財投資plan以穩健保本為目標,同埋有接觸買賣碎股。」

買碎股資產調配更靈活

家樂自言喜歡金額上的靈活彈性,最近嘗試買碎股,適合他量力而為的財產管理哲學:「今次開live,真係從Tania口中學識更多一般碎股交易嘅知識。我覺得買賣碎股係一項幾好投資,因為流動資金唔使太多,如果想買一啲一手金額好大的股票,未必可以一次過買到,如果用較低入場費完成交易,風險低一啲,又唔使用一大筆錢,更加靈活,方便我呢啲年輕人。」

用App投資計劃未來

Moon自言是乖乖女,會聽取父母意見揀選投資步伐,首先會儲一筆錢才投資:「少至幾萬元,多至十幾廿萬,都可以做多元化投資動作,會先買保險,再留意投資基金,然後先買股票,要一步一步。自己唔係投資、股界神童。覺得蝕光錢會非常肉赤,又唔想承受太高風險。」她表示現正為未來好好打算:「今晚聽完Tania嘅分享,先知道而家市面上嘅手機App好方便,可以隨時隨地規劃自己嘅投資計劃,輕鬆設定唔同人生目標,例如置業或者退休等等,輸入簡單資料就可以即時計算目標差距,慳左好多時間,啱晒我地啲忙碌一族!」

爆陳家樂工餘密密撳App買股票 劉佩玥自稱小資女愛買美股 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受