Ad Block Ad Block
本地
2021-04-08 09:09:00

網上熱話|公司群組多到唔知有咩用 網民歎:高峰期過百個一朝就震到無電

分享:
網上熱話|公司群組多到唔知有咩用 網民歎:高峰期過百個一朝就震到無電
(示意圖、Photo by Andrea Piacquadio from Pexels)

網上熱話|公司群組多到唔知有咩用 網民歎:高峰期過百個一朝就震到無電 (示意圖、Photo by Andrea Piacquadio from Pexels)

相信不少打工仔女都有不少工作用的通訊群組,似乎兩三個、十數個也不稀奇。有網民向社交專頁「奴工處」投稿,指公司總共近30人,但即時通訊軟件WhatsApp的群組就有20至30個,當中有些群組「十年都唔用一次」、「唔關你事都加咗你入去先」。WhatsApp群組之多,令投稿者煩腦到底應否退出群組,「唔quit group(退群)又唔知放喺度做咩」。

投稿引起多個網民共鳴,有網民指自己有相同經歷,公司不足10人卻有十幾個群組;亦有網民更指自己高峰期,加上供應商及客人有過百群組,「部手機一朝就震到無電」;也有留言指有多個群組都是相同成員。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受