Ad Block Ad Block
職場
2021-06-06 10:01:00

網上熱話|叮飯撳錯30分鐘 網民嘲笑:可能想整脫水飯行山呢

分享:
網上熱話|叮飯撳錯30分鐘 網民嘲笑:可能想整脫水飯行山呢
(示意圖、Photo by Ella Olsson from Pexels)

網上熱話|叮飯撳錯30分鐘 網民嘲笑:可能想整脫水飯行山呢 (示意圖、Photo by Ella Olsson from Pexels)

除了外出用膳或買飯盒,上班當然少不了帶飯叮熱食。網民「電飯煲」於社交專頁「奴工處」投稿,指有日同事叮飯時按錯掣「叮咗30分鐘」,但輪候的其他同事卻沒人打算「幫佢撳返出嚟」。原來不少網民有相同經歷,例如有人本打算「叮30sec(秒)午餐肉」,最後同樣按錯30分鐘,「變左(咗)碳燒」,留言更質疑為何只叮30秒不在旁邊等候,「而係走左(去),仲要唔記得」;亦有網民反嘲,「人地想整脫水飯留黎(嚟)行山食」、「你識條鐵咩」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受