Ad Block Ad Block
本地
2021-07-26 09:01:00

網上熱話|鋅盤太細洗唔到鑊求教 網民:以為用緊電磁壚炒菜

分享:
網上熱話|鋅盤太細洗唔到鑊求教 網民:以為用緊電磁壚炒菜

網上熱話|鋅盤太細洗唔到鑊求教 網民:以為用緊電磁壚炒菜

家居裝修萬一大意,或與裝修團隊溝通不足,驗收時容易有不逾快的情況發生。網民Lau日前就於社交群組發文,指師度量錯尺寸「櫥櫃星盆(鋅盤)裝成咁」,請問如何修補錯誤。不過有不少網民指,看了很久Lau上傳的相片,根本不知道問題何在,「唔明你想問乜」,甚至有留言指「以為你用緊電磁爐炒菜」,令帖文引來一陣喜感。

相關報道:網上熱話|收工後運動唔怕攰 網民:消除精神疲累

也有較眼利的網民明白Lau的問題,惟質疑其沒有與師傅溝通好,現在需要重新打過石台再造,「點解唔一早買個大啲嘅星(鋅)盆?」Lau回應稱,「全部都係櫥櫃師傅度尺,點知石面戒(鎅)細左(咗)個窿」。

不過網民則不認同Lau沒有責任,並指若早已要求鋅盤要放到多大的鑊,而師傅沒做到就是師傅錯,惟若是Lau本身就沒有特別要求,「就唔關師傅事」,建議對方換個較細的鑊就「平靚正」。亦有留言認為再聘「石佬」現場鎅石面打磨,換個大鋅盤就可以,「你件黑麻石係(喺)香港介(鎅)石打磨無難度」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受