Ad Block Ad Block
本地
2021-09-28 08:15:00

車Cam直擊|司機放片問是否賠硬 網民批:8000蚊便宜咗你個炸彈

分享:
車Cam直擊|司機放片問是否賠硬 網民批:八千便宜咗你個炸彈
(片段截圖)

車Cam直擊|司機放片問是否賠硬 網民批:八千便宜咗你個炸彈 (片段截圖)

香港路面普遍狹窄,稍一不慎易生意外。網民Ip早前於社交群組上載兩段車Cam片(點擊瀏覽),第二段片段顯示Ip駕駛的車與另一輛私家車相撞,於是發文問「對方要求我賠 8,000 蚊,係咪輸硬」。網民普遍意見一致,均指Ip沒有留意早已有「死車」,還踩油至事發位置始煞車「8,000(蚊)便宜左(咗)你個炸彈」;亦有網民認為,Ip雖然駕駛技術不入流,不過卻於「正線」行駛,而對方則切線「可以一試(講價」。

根據車Cam片的日期顯示,事發應早於6月發生,而Ip則於留言批評網民,「真心覺得你地好勁,好似有晒判決文件係手,仲可以話快賠,你地真係冇令我失望」,又指發文用意在於引「馬討法官出黎(嚟)」,又覺得「幾過癮」。Ip的留言引起更多網民批評,「咁既(嘅)態度遲早$80,000」;亦有留言指,曾經經歷與Ip相同的經歷,不過就是被撞方,最後就判撞車者輸。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受