Ad Block Ad Block
本地
2021-11-17 16:15:00

Disney+|批男生要求夾錢嫁唔過 網民反嘲「唔會一齊供樓」

分享:
Disney+|批男生要求夾錢嫁唔過 網民反嘲「唔會一齊供樓」
(Photo by Elena Olesik from Pexels)

Disney+|批男生要求夾錢嫁唔過 網民反嘲「唔會一齊供樓」 (Photo by Elena Olesik from Pexels)

近日娛樂大事,相信非串流影片平台「Disney+」登陸香港,不少傳媒及社交專頁均有提到如何申請「最抵」,例如與3個親友「夾年費」或者透過電訊供應商訂閱等等。近日有網民於社交群組發文,批評有男生邀請自己「夾份」,怒斥這種男生「嫁唔過」。帖文引來大量網民熱議,亦有留言反批發文者,「你都係想唔使錢睇姐(啫)」、「日後仲洗諗一齊供樓?」

網民對帖文引發熱議及轉載。(網頁截圖)

網民對帖文引發熱議及轉載。(網頁截圖)

網民「Fa」發文指心淡,「真心失望」,接受不到對方竟然問「夾唔夾disney+」,認為見微知著顯示這個男生「嫁唔嫁得過」,「幾條野(數十元)都要人些牙(share、湊份),無L野化(沒問題嗎」。

網民稱:識慳家先係好男人

有網民站在其立場,笑該名男子想以此追求Fa,不過更多的留言則是反批Fa,「你都係想唔使錢睇姐(啫)」、「識慳家先係好男人」,也有網民認為連數十元也不肯夾份,「日後仲洗諗一齊供樓?」也有留言取笑Fa,指這個群組是討論看哪套作品,「係揀戲唔係揀老公,返去高登感情台啦」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受