Ad Block Ad Block
體育
2021-07-29 10:28:00

東京奧運|伍家朗出局 港足葉鴻輝、陳肇麒、梁冠聰齊發炮

分享:
葉鴻輝指「唔支持唔緊要,但係唔好破壞」。

葉鴻輝指「唔支持唔緊要,但係唔好破壞」。

東京奧運羽毛球男單賽事,港隊球手伍家朗昨日在分組賽不敵危地馬拉的科頓,最終以0:2的局數落敗,無緣晉級淘汰賽。球衣風波亦引來不少爭議,一眾足球運動員都為伍家朗發聲。

香港足球代表隊隊長葉鴻輝周三晚上,在個人社交媒體發帖,批評民建聯穆家駿指球衣未有印上區旗而觸發一連串風波:「有啲人做嘅嘢好簡單,㩒幾個制去搶Fo搏出位,嗰啲人叫小薯。有啲人花一生努力,為嘅可能只係參加一次國際性運動會為香港出戰,依種人係香港運動員。唔支持唔緊要,但係唔好破壞。」

陳肇麒指「唔通著白飯魚去踢真草場咩」。

陳肇麒指「唔通著白飯魚去踢真草場咩」。

此外,伍家朗所換上的球衣被網民批評透氣性不足,和第一場的球衣看似功能性相差甚遠。前香港隊前鋒陳肇麒亦於個人Facebook中出文發炮:「越諗越嬲!唔通著白飯魚去踢真草場咩!」暗指有人無風起浪,令伍家朗要穿上網球衫打羽毛球比賽。

梁冠聰指有人連運動員最基本需要的都不知道。

梁冠聰指有人連運動員最基本需要的都不知道。

香港隊球員梁冠聰亦在個人Facebook:「幾驚你整張大Banner話:『成功爭取伍家朗著區旗衫』連一個運動員最基本需要嘅嘢你都唔知道,就趕住衝出嚟3456,多謝全力爭取影響運動員表現。唔好意思,語氣重咗啲。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受