Ad Block Ad Block
職場
2021-02-03 07:21:00

網上熱話|農曆新年扣盡年假 網民呻:公司唔開工做乜扣我假?

分享:
網上熱話|農曆新年扣盡年假 網民呻:公司唔開工做乜扣我假?
(Photo by Anna Shvets from Pexels)

網上熱話|農曆新年扣盡年假 網民呻:公司唔開工做乜扣我假? (Photo by Anna Shvets from Pexels)

不少文職工種至今也只有勞工假和年假,相信銀行假為不少打工仔所嚮往。有人向社交專頁投稿指,入職前人事部雖早已提及農曆新年假會扣減2至3日年假,惟最近收到有關農曆年的休假安排時,才驚悉當中8日「統一作年假安排」,令全年只有12日年假的他大失預算,遂向大家求教「咁2021年剩低嗰10個月點過?」

事件引起大量網民共鳴,紛紛講述自己遇過的刻薄安排,甚至有試過入職僅得7日年假,農曆新年就全扣7日,之後放假只能請「No pay leave (無薪假)」,不過「又好少見到佢哋啲人辭職喎」。亦有留言不忿指,為甚麼公司不開,「又唔係我唔返工仲(做)乜Q要扣曬我D(啲)假」。

網民Li感歎有年假扣已經算好,「不少人係直頭大假都唔俾要扣no pay」,惟說法卻被其他網民攻擊,「商家表示最鍾意你呢啲奴隸心態」。Li澄清只是陳述事實,從沒現同相關現象合理,反問對方「有得唔放NP既(嘅)有邊個想俾人扣人工?」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受