Ad Block Ad Block
職場
2021-08-12 08:20:00

網上熱話|返工衣著重重覆覆?網民:整齊乾淨就得

分享:
有網民討論是否很多人上班時,都是來來去去穿着某幾套衫。(Pexels圖片)

有網民討論是否很多人上班時,都是來來去去穿着某幾套衫。(Pexels圖片)

在商業世界裏第一印象很重要,不少人即使只是上班也會精心打扮或襯衫。不過,有網民日前就在香港討論區上,了解有沒有打工仔上班只會來來去去穿着某幾套衫。

很多網民都表示問題不大,「清潔整齊就可以,又唔係時裝表演」、「(如果)不是奇裝異服,基本上除左(咗)認識的人,無人會留意你」、「著俾邊個睇?自己仲(鍾)意就算」。同時,有留言指若工作性質屬外勤就更無所謂,「日日對住唔同既(嘅)人,人地都唔會知你著黎(嚟)著去都係果(嗰)幾件衫。」

有留言就更詳細解釋,指上班衣著最重要是整齊和乾淨,「新衫靚衫留返同fd(朋友)食飯去玩時著」。亦有人直言,由於工作沒有「扮靚」的需要、「買新衫又條氣唔順」,加上年紀愈大就愈不想花太多錢在買衫上,故每星期就「無限Loop」現有衣服。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受