Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-22 15:45:00

瘋Show快活人|曾志豪貴花田王耀祖合體直播 以「田豪祖3寶」再見聽眾

分享:

《瘋Show快活人》原有主持曾志豪和貴花田(陳寶玲)被港台即時解僱,昨日曾志豪在facebook專頁開live,時間與梁繼璋、李麗蕊及馬小強回歸主持的《瘋Show快活人》撞到正。

相關新聞︰瘋show快活人|曾志豪開Live對撼 網民劣評梁繼璋李麗蕊

三位主持在直播中大晒昔日得到的獎項,其中阿祖大晒麻雀大賽的獎牌,非常好笑。

三位主持在直播中大晒昔日得到的獎項,其中阿祖大晒麻雀大賽的獎牌,非常好笑。

昨日曾志豪表示仍有技術問題需要解決,期望很快可以與貴花田、王耀祖一齊開live。今日他們三人以「田豪祖3寶」開設YouTube頻道,並開live,一齊有講有笑,不少fans留言表示開心見到他們合體︰「好似返去之前瘋SHOW咁, 真係好鍾意你哋三個呀!!! 」有fans坦言不介意付款支持,亦有聽眾表示節目現時換了主持,如今得知他們在另一頻道現身,感到開心。

阿祖亦藉住機會宣傳他的舞台劇,並透露自己「冇俾人郁」,他稱因為工作忙碌的關係,所以與電台協議「後會有期」。曾志豪希望可以每次朝早直播,阿祖聞言即謂︰「你講到咁盡!每日朝早?我要開工呀!我唔係俾人炒嗰個喎,我有得撈㗎!」曾志豪說︰「我哋冇俾人炒呀﹗你睇清楚機構傳訊組回應,佢冇話炒㗎﹗佢話不時都會檢討人手調動呀﹗你可以話我哋俾人調﹑或者俾人動,但我哋唔係俾人炒。」

曾志豪表示明白大家朝早要湊仔、返工,所以會「大概﹑或者﹑應該﹑盡量﹑可以﹑或許,每朝早10點﹑11點或者12點,都同大家見面。」並呼籲大家多多支持他們的頻道,好讓他們可以日後繼續和大家見面。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受