Ad Block Ad Block
娛樂
2019-04-25 15:10:00

【俾人抖下啦!】落選港男柯南上身講「安心」

分享:

「安心偷食」發生之後,落選港男梁裕恆(Flow)成為不少人討論對象,事關他不時在網上發表「真相」,甚至隔空回應唐詩詠及網民,雖然網民不停鬧他是抽水怪,但仍然未有停止Flow對「安心偷食」的看法,昨晚更自拍片段跟各位分柝事件,直斥整件事是一個局,繼續力撐黃心穎。

他在片中列出3個疑點,首先他指「安心」2人關係已經發生了兩年,繼而指上了不同的士或許有不同結果,之後又逐一分柝的士的車CAM佈局,在片中的人物,甚至質疑片中的的士司機是與安仔等人相熟。

他又指許志安的記招是「將呢件事變做一段性愛關係,變咗一件桃色事件」,又認為整件事都是一個公關技巧︰「鄭秀文嘅聲明、馬國明出嚟見記者,馬國明嘅態度,好似覆述緊一個第三者嘅事,完全睇唔出有任何傷心嘅,大家形容佢係一個好男人,我形容,大家從來都冇愛過,如果愛過,就係冷血㗎喇。同樣,鄭秀文亦都係吖,當晚就話捉住大家隻手,然後就話祈禱,然後就傾咗好多偈,大家有冇試過嬲過你老公?會唔會只係一個公關嘅技巧,背後嘅原因係咩呢?會唔會係一啲商業嘅考慮呢?」

片段出街不久,有不少看過的網民留言鬧爆,有人認為他把事件愈描愈黑,甚至指他憑空捏造。曾與心穎有牙齒印的落選港姐工藤佑采,就笑對方愈幫愈忙︰「港男成日話要幫黃心穎…但係點解我覺得佢先可能係最唔鍾意黃小姐嘅人!成日將歪理講成道理。」Flow在晚上11點半曾刪走片段,及至深夜又再把片段重新公開,現時片段又再一次移除。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受