Ad Block Ad Block
娛樂
2021-01-18 20:50:00

【大滿貫歌手】莫文蔚最想紅館開show

分享:

 

昨晚舉行的《勁歌金曲頒獎典禮》於,莫文蔚(Karen)的《呼吸有害》繼早前於新城、港台及商台的頒獎禮上,囊括多個大獎後,再下一城勇奪金曲金獎,成為2020年度奪得大滿貫成績的歌手。

Karen台上興奮表示拎金曲獎好興奮,多年未有推出廣東歌的她,在後台被問到會否因此多做廣東歌,她大派定心丸說:「我一直都好想做多啲廣東歌,並唔係因為今次呢首歌,有呢個咁好嘅成績先想再做,其實係因為每個階段遇到唔同嘅音樂伙伴,都會有影響我做嘅歌曲。好似最近我同Edward Chan及Terry Chan合作多咗,咁都會影響我嘅音樂方向。大家可以放心,2021年一定會有全新廣東作品推出。」

多個頒獎禮成績已塵埃落定,來到2021年,Karen表示最希望可以再踏上紅館的舞台,與樂迷再聚,她說:「今年最希望可以完成香港嘅演唱會,因為呢個係我《絕色》Tour嘅最後一站,亦都係我最後一次開大型演唱會,好希望可以喺香港呢個地方,為我嘅show畫上一個完美嘅句號。」Karen又指,她一直都有錄製新歌,預計今年上半年大家有機會聽到。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受