Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-25 19:26:00

【日本口罩迷思】周奕瑋解構摺痕疑惑︰增加口罩同面之間嘅空間

分享:

自爆發疫情以來,一眾網民對口罩的要求甚高,香港大部分可購的口罩,其摺痕大多向下,但日本的口罩的摺痕與香港或其他國家出售的有別,曾一度令不少人質疑坊間購得的日本口罩是冒牌貨,更要求出售日本口罩的店舖出示證明,引起熱議。

日本口罩的摺痕一度引來討論。(網上圖片)

日本口罩的摺痕一度引來討論。(網上圖片)

「日本通」周奕瑋收到朋友的查詢,於是四出搜索資料及詢問朋友,終於找到答案。他說︰「香港見得最多嘅外科口罩,通常摺痕都向下。不過日本好幾款市面賣嘅口罩(尤其主要防花粉防塵/保濕/普通傷風感冒用)摺痕都唔係單一向下,而係上半部向上摺、下半部向下摺嘅設計。其實作用係增加口罩同面之間嘅空間。只要你上下拉開呢款口罩時,佢就會變得立體,有多啲空間。除咗有助呼吸之外,女士們亦都可以唔怕口罩太貼妝會整花。不過講到真正醫療用嘅外科口罩,其實日本同其他地方一樣,摺痕都係全部向下嘅。」

日本口罩成為不少人搶購對象。

日本口罩成為不少人搶購對象。

對於日本的口罩大多是白色,難以分辦內外,他說︰「日本大多數口罩兩面都係白色,所以一拉開個口罩,睇到個口罩弧度,自然分辨到。亦有人可能會覺得睇條口罩繩連住邊一邊,連嗰邊咪裡面囉!其實都唔一定,因為日本有啲廠商會特登將條繩連喺外面,一來為咗連接位唔會整痛塊面,二來因為橡筋拉扯,就可以令到口罩更貼面,所以都係睇清楚啲好!」他坦言自己並沒有留意日本口罩的摺痕,而答案也是綜合了很多口罩介紹及從日本朋友口中得知,未必是正確。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受