Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-12 21:27:00

【演唱會延期】 陳健安:無嘢比健康同生命更重要

分享:

原定於本月28日在灣仔伊利沙伯體育館舉行的《陳健安2020以春春之名演唱會》,考慮到新型冠狀病毒疫情嚴峻,為保障藝人、製作團隊及公眾之健康及安全,主辦單位今宣有延期。C AllStar單飛發展後首次舉行個人演唱會的陳健安(On仔)坦言心情受影響並因此而落淚,但回心一想「無嘢比健康同生命更重要」,他在個人社交平台表示,這段日子一直觀察疫情,心情忐忑,「心諗只要有1%可能開到都繼續準備,亦都做咗唔可以如期開到嘅心理準備。直到收到消息一刻,仍然係會唔開心同流咗少少眼水,會喺度諗:『On diet咗三四個月、健身跑步咗五六十幾次、背咗歌詞個幾月、練歌、幾時先可以同大家分享成果...』」不過,換個角度思考,「有多啲時間準備,一定一定可以再做得好啲。」最後,他呼籲大家專心抗疫,「到時除低口罩,健健康康,見證我嘅第一次。LOVE」已購票者可保留門票作補演時用,欲退票者則請留意稍後網上公布。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受