Ad Block Ad Block
娛樂
2019-11-13 18:21:00

【阿媽發火】終宣布停課 Coffee鬧林鄭欠常識

分享:

過去兩日網民發起「三罷」行動,多區堵路令交通癱瘓,特首林鄭月娥被問到會否宣布停課時,她稱若貿然將某些日常活動、上學停下來,將會跌入圈套,造成香港社會停擺的現象。然而今早多種交通工具只提供有限度服務,路面情況混亂,教育局終於在今早7時半,表示家長可視乎情況,決定子女是否上學,並宣布明日(14日)停課,以策安全。

 

育有一子的林芊妤(Coffee)對於教育局終於宣布停課一事,在IG限時動態寫道︰「林太,你之前咩都話取消因為有危險,但呢兩日香港咁亂,但就話唔會宣布停課,就只係因為唔想中圈套。What?咁小朋友出門口如果有咩意外,你個心又過唔過意得去,安全第一咁基本常識都無咩?#不如你自己試下而家出去行下街同大家揮下手#媽都有火」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受