Ad Block Ad Block
娛樂
2020-07-31 04:30:00
日報

傳JW離巢嫁人 坤哥恨收紅色炸彈

分享:

黎耀祥、龔嘉欣及吳業坤等昨日為劇集宣傳,坤哥直言恨拍床戲,問到想與哪位演員拍床戲,他搞笑地說︰「揀唔落手喎!希望可以拍續集啦!」提到他加入新唱片公司不久,同門的JW(王灝兒)便宣布離巢,坤哥說︰「我都覺得好突然!」

當記者笑指坤哥出手迫走JW,他說︰「梗係唔係,點動搖佢個地位,佢喺度就會開心啲,之前傾合約有問佢意見,但佢又冇講會走。希望將來喺唔同公司都可以合作,祝佢前程錦繡。」對於有傳JW準備嫁人才離巢,坤哥表示不清楚,但若然成真,希望收到對方的喜帖。


《殺手》收視理想
黎耀祥與龔嘉欣對收視理想感到高興,原本他們大可藉著劇集獲得不少商演機會,奈何疫情關係,見財化水。嘉欣承認不少工作都取消及延期,坦言最重要是疫情盡快完結,賺少點也沒所謂。
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受