Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-26 18:29:00

夏韶聲保持神秘謝絕探班 鄧建明街頭Busking宣傳個唱

分享:
夏韶聲、鄧建明的個唱將於九展舉行。

夏韶聲、鄧建明的個唱將於九展舉行。

夏韶聲、鄧建明的演唱會舉行在即,二人不時秘密練兵,以刺激聽覺及視覺藝術嘅「概念音樂會」,講述宇宙降臨及離開家園的故事。

為保持個唱神秘感,由海佈拍攝、練歌、製作會議時,他們都謝絕非「核心成員」參加。夏韶聲笑指多年未舉行演唱會,一直深居簡出,鮮有以「靚佬」造型示人:「幾耐未試過Set呢啲咁勁嘅髮型,真係啲佬味出晒嚟!其實呢個騷係『概念音樂會』,視覺、聽覺都要有不一樣嘅感覺,我地要集中精神做準備,所以唔俾宣傳團隊參加綵排,怕佢地爆晒出嚟冇神秘感。」

鄧建明爆舞台設計

另一主角鄧建明表示準備得「七七八八」,對與夏韶聲同台感興奮。雖然夏韶聲口密拒透露個唱細節,不過鄧建明就自爆舞台非常特別︰「觀眾抬頭都望到星空嘅感覺,Star Hall 有史以來都未做過咁嘅效果,現場所有觀眾都係超近距離接觸個舞台,仲會有好特別嘅lighting 同laser,配合翻『Arrival Departure』 超現實主題。」

鄧建明與太極隊友雷有輝到街頭busking。

鄧建明與太極隊友雷有輝到街頭busking。

Busking有壓力

鄧建明早前與太極隊友雷有輝第一次街頭Busking,二人作為「Busking界」初哥,感到無形的壓力:「其實Busking就當係練歌,順便比人知道呢個騷當宣傳囉!但係Busking真係有壓力,音響、結他都要自己Setup,後來大家知道係我同亞Pat唱緊,慢慢圍埋嚟睇,呢啲現場感仲正過紅館。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受