Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-18 17:43:00

張智霖朱經緯合照 袁詠儀PO菩薩相遭網民狂轟

分享:

昨日網上流出警隊一哥鄧炳強和部分高層與一班藝人出席晚宴,鄧炳強在席間更話︰「其實我做警察係學成龍大哥、學方中信,全部都係學你哋,我唔知點做警察,睇吓睇吓就識做,唔知點解。」當晚多位藝人與曾用警棍襲擊途人被判入獄3個月的退休警司朱經緯合照,其中張智霖、歐陽震華的迴響甚大。

有FANS怒碎珍藏多年的CD。

有FANS怒碎珍藏多年的CD。

張智霖的IG及FB被網民洗板鬧爆,更有追隨多年的fans怒碎唱片。該網民留言道︰「我當佢如珠如寶咁收藏咗咁多年嘅親筆簽名CD,咁多年都唔捨得拎出嚟聽!張智霖,你咁即係覺得721冇問題!亂打途人都係冇問題啦!你兩公婆(食屎)啦!」而太太袁詠儀的IG亦成為網民留言發洩之地。

靚靚於下午上載一張菩薩銅像照片,並以一個微笑公仔作為留言。有網民留言問說︰「微笑同post佛像係唔會好似你所講咁令個世界更美好,因為仲有人同極權為伍。你仲笑得出,係因為你對其他人嘅苦難視而不見。」、「唔知張生張太,日後點同小朋友解釋香港721元朗白衣人打市民,但警署落閘事件呢?但你地撐警,應該覺得上述事件係無問題?」、「你都係香港人,係香港拍港產片起家,面對現在香港人被殺,被人蝦,攞走我地的自由,你可以視而不見的,明顯地,你跟個班高歌朋友的沒有分別,對你極失望呀!」不少大陸網民翻牆加入洗板,他們則以祝福語居多。

Ad Block
靚靚的IG成為網民發洩地方。

靚靚的IG成為網民發洩地方。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受