Ad Block Ad Block
娛樂
2020-07-14 21:23:00

張致恒細仔滿月 雯雯長文多謝老公

分享:

張致恒(Steven)的細仔張天牧日前滿月,他與太太雯雯準備了一個蛋糕及紅雞蛋,一家四口留在家中慶祝,十分溫馨。Steven留言說︰「話咁快就滿月啦,呢一個月日以繼夜咁樣湊佢,雖然真係好攰,但係湊仔嘅時間好滿足,望住佢哋兩個嘅樣就覺得人生咩都冇曬都得,但係冇咗佢哋就唔得(當然係包括老婆啦)!」

 

Steven因為被揭一腳踏五腳,搞到形象插水,為了養妻活兒,於是做散工賺取收入,早前更有指他投身地產行業。今日太太在社交平台有感而發,大讚Steven是個好老公,十分愛錫家庭,並指在這段人生低潮中見盡人情冷暖。雯雯寫道︰「呢個世界就係好現實,你有本事你風光嘅時候大把人會埋身,但係當你衰到貼地跌落谷底嘅時候,就算識咗幾耐幾好朋友都會遠離自己,好似覺得會影衰自己咁……坦白講有邊個會鍾意不停去求人幫忙?唔係去到絕路冇辦法都一定唔會選擇行呢條路,但係世界上太多冷血同絕情嘅人,就算唔幫忙都要趕盡殺絕。」

她在文中更表明「論依家條路有幾難行,就算只係食好普通嘅餸菜, 有幾多人睇死我哋呢個家庭,為咗兩個小朋友我哋一定唔會放棄。」並向老公承諾︰「無論咩環境咩處境……你就係你……我選擇得戴呢隻戒指,就唔會放棄,我會喺度。」

雯雯ig

雯雯ig

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受