Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-27 20:42:00

李居明倡播《龍珠》Viu出po抽水獲網民like爆

分享:

李居明師傅早前在片中示範以劍指配口訣為口罩加持,表示有助對抗武漢肺炎,片段引來網民熱烈討論及轉戴。此外,李居明表示玄學上用「龍」及「牛」來散熱、散火毒,而《龍珠》是參考了《西遊記》的悟空,指馬騮代表新金,不怕火毒火燒,因此建議重播《龍珠》抗疫。

這個手勢引來不少男網民想入非非。

這個手勢引來不少男網民想入非非。

睇《龍珠》抗疫有無用,不得而之,但如今不少小朋友留在家中,看《龍珠》解悶未嘗不可。Viu在其Facebook專頁出po抽水︰「聽聞有位大師話只要全港電視,一齊播番《龍珠》就可以化解呢場疫症!係真唔係真,真係無從稽考,但小編剩係知,其實唔使電視台播啦,上Viu 就即刻有得免費睇《龍珠超》。仲有呀!如果大家乖乖地留響屋企,睇晒131集《龍珠超》,一定可以遠離病菌啫!」網民大讚Viu抽水抽得快,就連「潮爆開運王」的Facebook專頁亦有轉載Viu的帖文。

Viu出po抽水。

Viu出po抽水。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受