Ad Block Ad Block
娛樂
2019-04-25 15:47:00

狂撳F5都唔掂 張敬軒澳門個唱門票秒速售罄

分享:

近年演唱會門票愈來愈難買,其中張敬軒的門票也是一票難求系列。下月軒仔到澳門開騷,由於反應熱烈,於是主辦單位亦應詢眾要求,決定加開一場。軒仔在自己IG出post,話今次是他第一次在澳門開四面台,見大家反應好,所以決定搵幾首sidetrack在演唱會上唱俾大家聽。

軒仔應歌迷要求唱sidetrack,固然開心,但要做到人人買到飛,就真係神仙都難救。事關加場門票公開發售的一刻,已經搞到網絡大塞車,歌迷在網上不停留言話「入唔到個網」、「買唔到飛」,隨後主辦單位宣佈門票售罄。有歌迷就喺軒仔IG留言:「加十場都買唔到」、「給個機會讓我為你花錢得唔得」、「又撲唔到飛,好嬲」。

不過,若然大家有假期,又不介意去遠一點的馬來西亞雲頂,不妨考慮飛到馬來西亞看軒仔,據知還有少量門票呢!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受