Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-02 16:44:00

真醫生郭田葰上《後生仔》解構武漢肺炎︰病毒想同宿主並存

分享:

武漢肺炎肆虐,新聞又好,網上討論也好,都圍繞住這個病。日前《一屋後生仔》找來有醫生資格的郭田葰和大家解構武漢肺炎。郭田葰在節目中提到個人衛生是由內到外,他指出不少人忽略了內在的個人衛生。他說︰「一個人點樣衛生都好,一樣有病毒入侵,一定要有好嘅免疫系統……好多人唔知我哋免疫系統係由大腸而嚟,如果腸道健康,七成免疫系統都好好。」他又指每年打流感針係必須的,他指打完可能仍會生病,但病發的徵狀也會大大減低。

他在節目中又教大家分辨傷風和流感︰「普通傷風,係得頸上嘅徵狀,聲沙、流鼻水、咳、鼻塞呀咁,呢啲係冇性命危險嘅,一年有兩、三次傷風係正常。如果係流感,就會發燒、周身骨痛。」他又指病毒是要靠自己的免疫系統打敗,如果是細菌,才需要服食抗生素。

對於武漢肺炎,他說︰「其實冠狀病毒係一個好大嘅term,由普通傷風,到沙士、中東呼吸綜合症都係冠狀病毒,但沙士、中東呼吸綜合症係變種,而武漢呢個就係新型……當大家面對一啲新嘅病毒,大家係未有抵抗力,如果不幸感染到,身體係需要兩、三個星期先可以打敗到,先製造到抗體。」他續說道︰「一個病毒係一個好原始生物,佢自己係生存唔到,只可以寄居係個宿主到,佢先可以繁殖到,嚴格來講,佢係唔想個宿主死,係想共存。不過,呢樣嘢係唔屬於我哋身體,免疫系統就會攻擊佢,令到大家發燒。」他又指科學家要拆解病毒DNA,找出病毒DNA的弱點,找到的話就可以研發藥物阻止,他形容這是一場漫長的追逐戰,因為病毒不停有變種。

本身在澳洲做急症室醫生的他,09年透過選港男入行,近年更為不少醫學講座擔任主講者,又有不少商演等等,吸金能力絕對不遜於醫生,同時他也不忘宣揚醫療資訊。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受