Ad Block Ad Block
娛樂
2020-04-05 20:14:00

細So開直播 談被解僱心情

分享:

 

效力商台20年的DJ蘇耀宗(細So),上周五(4月3日)被商台以「因應現時經濟環境狀況及前景預測而作出資源重組」為由終止合約,即日生效,原本晚上7時播出的節目《生活日常》即被取消,改由謝茜嘉、梁文禮主持的《叱咤樂壇》頂上,由於事出突然,細So未有機會在節目中跟聽眾告別,惟有在網上做直播,交待狀況及心情。

細So昨晚表示:「好多謝呢兩日好多朋友慰問,好擔心我有冇經濟壓力,不過又冇想過幫我,純粹只係問吓,又冇諗住幫我嘅,我話:『有呀、有呀』,佢哋就話:『哦,咁呀,辛苦你喇』咁就算數……有少少想分享,我有個舊同學Group,我好少傾偈,好多人同我講加油、俾心機,support you,唯獨有個留咗句『點解你咁㗎,咁大個人都唔改吓㗎,成世人都係咁。』反而呢句我覺得幾開心,笑得最開心……有一年參加運動會玩標槍,原定每人有3擲,不過負責嘅老師話『因為時間關係,我哋得兩擲』,我就據理力爭,老師嬲到追住我喺個運動場度跑,想打我,我倒後跑,但係都跑得快過佢。最尾嗰個阿Sir係被另外兩個阿Sir笑住口咁撳低咗,打唔到我,但堅嬲!有一日我喺社交平台收到一名師弟inbox,向我了解呢件事真偽,我順道託對方向該老師致歉。回顧過去,好慶幸我睇番過去咁多年,我個人係冇變過,呢個係我少少分享。」之後細So自彈自唱Jim Croce的《New York's Not My Home》,並叫網民自己領悟歌詞中的意思。

有指細So早前曾跟上司衝突,他表示因為疫情,跟公司在處理衛生細節及是否需在家工作,產生意見分歧,有指他得罪高層被請食「無情雞」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受