Ad Block Ad Block
娛樂
2020-08-06 17:38:00

苑瓊丹祝福陳彥行釣到金龜婿

分享:

 

陳彥行(行姐)日前接受苑瓊丹(苑仔)邀請,與愛犬亮相香港開電視節目《開工大吉77》訪問,行姐稱與苑仔老友鬼鬼,直呼對方做「老苑」,又說:「當年拍處境劇對得耐成為老友,我所有嘅事佢都知,佢可以話係我第二個亞媽,周不時幫我留意筍盤,有一次佢隻狗睇醫生,見個獸醫幾靚仔,走去問人哋結咗婚未,話想介紹比我識!睇怕第日我有幸嫁得出,都要跪地斟茶比佢先報到恩。」

行姐稱,被母親控制多年,到三十歲時才「反叛」過獨立生活:「當年佢要我去北京讀書,夜晚就搵當地圈中人傾合作,請人食飯都唔知食咗幾多錢!返到香港我就搬出去,慢慢自力更生,依家學識咗計數,要為交租、未來做打算。」

苑仔話希望行姐釣到金龜,奈何對方對狗更有興趣,苑仔說:「依家約佢食飯佢都唔出嚟,成日話要照顧呢隻狗、帶另一隻睇醫生,睇嚟都要搵個獸醫老公比佢,順便慳番啲醫藥費。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受