Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-19 23:04:00

葉巧琳入行9年首開個唱 跟樂隊合唱淚灑會場

分享:

葉巧琳(Mischa)於昨晚(18日)假海洋公園怡慶坊舉行滇唱會,今次是她入行9年以來首個個唱,她使盡渾身解數,在音樂會中為樂迷帶來目不暇給的演出。 她以《孤單的貝多芬》為個唱揭幕,之後再與多位dancer邊跳邊唱。

熱舞過後,Mischa笑道:「係咪估唔到一開始就跳咁多舞?好多謝大家嚟我出道9年以嚟第一個Concert,好明顯係一個自肥嘅concert啦!全男班dancers仲要個個都咁靚仔。其實呢9年我嘗試咗好多嘢,不停去發掘自己可以做到嘅嘢,不停摸索,當中會有啲唔好開心、失落嘅時候,但我好感激經歷過呢啲難關,因為係人生寶貴嘅一課。以下落嚟呢首歌,係我喺唱歌時,搵唔到自己把聲音,但呢首歌幫咗我好多。」

Mischa與結他手Mike及鍵琴手Pong再合體。

Mischa與結他手Mike及鍵琴手Pong再合體。

Mischa在演藝學院結識了結他手Mike及鍵琴手Pong,並一同組成樂隊Trekkerz,三人於個唱當晚再度合體,他們不但唱出樂隊的作品,並跟粉絲分享了他們在校園時的合照話當年。其後,她邀請了張進翹(Manson)擔任演出嘉賓並一同合唱盧凱彤的歌曲《囂張》。

Mischa邀請了張進翹(Manson)擔任演出嘉賓。

Mischa邀請了張進翹(Manson)擔任演出嘉賓。

Mischa因為之前要演出舞台劇《攣攣成人禮》,令到演唱會只有兩星期的排練,但在極短時間內練習大量舞步,是一次很大的突破,她說:「其實觀眾入得嚟睇Show,都想睇到多啲嘢,咁我都會諗下大家想睇啲咩,所以就盡跳啦!喺咁短時間跳到咁多,就連排舞老師幫我改咗個名叫做『葉慧根』,我都可以叫自己做跳唱歌手!而家開咗個頭,日後再有快歌都應該要繼續跳,走唔甩。」而在台上與Trekkerz成員演出時唱到感動落淚的一刻,Mischa指自己收斂了,她說:「我之前喺排練室唱嗰陣喊到唱唔到落去,今次有心理準備就冇喊咁耐,不過歌詞實在觸動到我,忍唔到呢!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受