Ad Block Ad Block
娛樂
2019-06-16 21:36:00

被女飛激發側田作曲 紅館騷自爆有個女?

分享:

側田一連兩場紅館個唱,於昨晚完美落幕,側田更兩度encore。今次個唱,側田一開場便坐在棺材上,從高處吊下來,以倒敘方式去記錄他的人生。其間他更化身300磅大肥佬,應是指自己退休後大吃大喝,不用再為外表而keep fit。

其中一個部份側田以光頭示人,並以王子造型與一眾dancer載歌載舞。接著舞台播出影片,側田化身做死神及凡人,換了衫的側田拿起道具電話說:「阿女,Daddy對你唔住,冇陪你長大、保護你,但我係一世最愛係你。」令人懷疑他已經升呢做老竇。事後他搞笑表示「我準備好就會公開講。」又笑言平日很少帶囡囡出街。側田之後解說道︰「其實嗰Part係一個比喻,劇情嚟嘅。呢Part我真係好認真,點知我一講『喂』,觀眾又『喂』,搞到我都塞窒。」

在演唱會上,他特意多謝第一個飛他的女友,他稱沒有對方的傷害,也不會開始作曲:「當時受咗重傷,失去咗瞓身愛人嘅軟件,但容易受傷係福氣。」完騷後,側田表示會到中山、廣州及悉尼演出,問到是否會帶住副棺材周圍走,他說其他地方可能未必接受,屆時會改用韆鞦。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受