Ad Block Ad Block
娛樂
2020-11-24 22:26:00

靚背全靠「遮遮」早餐 張敬軒︰我的不幸帶來娛樂

分享:
張敬軒把早餐印上身。

張敬軒把早餐印上身。

張敬軒的演唱會昨日來到第二場,馮韻謙、鄭欣宜、Dear Jane 、湯怡、李靖筠、陳家樂及容祖兒媽咪等也有到場支持。他在第4場換了一件黑色西裝,後面更大玩透視,他更搞笑說道︰「呢一個咁嘅背脊,一粒瘡都冇,就係日日食白粥同麵包食番來!我直情開始食到有啲妊娠紋!」觀眾掌聲笑聲如雷,軒仔無奈嘆謂: 「你話唱得咁辛苦為乜,遮遮重多掌聲過我。」

張敬軒大玩透視裝。

張敬軒大玩透視裝。

軒仔的背脊全靠「遮遮」的早餐。

軒仔的背脊全靠「遮遮」的早餐。

軒仔在演唱會上大談他的工人「遮遮」,指對方曾長時間在台灣工作,懂國語,於是請她來是希望用作照顧來港一同生活的父母︰「我爸爸媽媽都唔識講英文,同事叫Vincent,佢哋就叫人『溫神』,所以諗住請個識國語姐姐照顧,可惜因為疫情關係,父母來港計劃一再拖延,我地已經11個月冇見面,只能通過視像傾電話。」

今年對大家來說都不易過,軒仔也是一樣,與父母分隔、家庭有幾位親人離世,小狗生病確診漸凍症,就連工作都充滿考驗︰「好多時候都唔知自己有冇工開,喺音樂道路上可以點樣行,其實你哋經歷到,我都係一樣。喺開騷之前,仲收到一個網民留言,有位歌迷舊年買咗飛,今年離開咗嚟唔到。我唔知佢嘅家人今晚有冇嚟,希望佢在天之靈 ,聽到我哋今晚歌聲。」

軒仔續說:「今年所有發生嘅事,都話畀我哋知,幸福唔係必然。我覺得就算經歷咁多唔開心,做人都唔可以一直俾情緒干擾自己,唔可以每日掹大對眼,只係帶住傷痛。」 軒仔表示PO早餐上網原本沒有特別意思,他表示只想讓大家知道一位知名歌手的早餐,隨時不及別人的早餐好。他說︰「有好多朋友留言,今日做嘢唔開心,睇完我個Post好咗好多,生活係咁樣,當命運,時勢唔夠好,就要自己搵一啲快樂,搵一啲滿足感俾自己,慢慢,你就會發現身邊其實擁有好多愛,同時你亦可以令身邊人感受到愛,咁樣我哋先可以為社會帶來改變。你哋多謝我啲早餐post,我反而好榮幸可以通過我嘅不幸為大家帶嚟咁多娛樂,只要大家開心,我就開心!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受