Ad Block Ad Block
娛樂
2021-01-19 17:21:00

黃心穎有意重返幕前 樂易玲︰要睇其他人接唔接受

分享:
樂易玲指心穎有意重返幕前。

樂易玲指心穎有意重返幕前。

黃心穎因為「安心偷食」導致形象插水,事業盡毀,有指她與無綫簽下長約,尚有8年才完約,無綫見心穎仍未獲觀眾接受,有意把她放生。今日她與馬浚偉出席活動時,被問到是否打算與心穎提早解約,她表示日前曾與對方談及去向。

樂易玲說︰「同佢食過早餐,我都有話大家諗下有咩打算,你會有咩打算,係留定離開,我唔係講緊TVB,我講緊係香港娛樂圈,佢話會返去認真諗下。(佢未有決定?)我覺得佢有諗,都想睇下我有咩意見。」問到若然心穎決定留下,無綫是否會給予演出機會,樂易玲說︰「呢啲唔係咁主觀話佢想,之後公司比唔比。依家佢出嚟做嘢,要睇其他人會唔會接受。」她承認心穎曾是公司力捧花旦之一,所以合約年期較長,若然她決定離開,亦有與公司處理合約問題。

心穎若然繼續在幕前發展,大家又點睇?

心穎若然繼續在幕前發展,大家又點睇?

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受