Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-23 18:01:00

MC張天賦首開四面台見頭暈 洪嘉豪泣不成聲:搵唔到存在價值

分享:
二人首度舉行四面台演唱會,現場氣氛非常高漲。

二人首度舉行四面台演唱會,現場氣氛非常高漲。

洪嘉豪(Kaho)和MC張天賦,昨晚首次舉行四面台演唱會,二人首度開唱,心情興奮,Kaho期間真情流露喊過不停,而MC則刻意挑戰多首高難度歌曲,表現揮灑自如。

MC分享了首次開Show便得到紅館式四面台的興奮心情,說:「原來個感覺同Rehearsal(綵排)時係兩樣嘢嚟!但面對四面台,完全唔知自己望緊邊,啱啱仲有少少暈。」此時MC見到媽咪即向對方打招呼,Kaho也即時向MC笠高帽,道:「Auntie你個仔好乖呀!知書識禮,平時又孝順。」此舉氹得MC即時開懷大笑。

而Kaho卻道出心底話:「我係一個冇乜自信心嘅人,但呢種感覺唔係無中生有。個零月前睇到一篇關於我參與過嘅一個活動嘅報道,當中提及出席嘅藝人,但佢提及所有人就係冇提到我,我嗰刻覺得自己係咪咁緲小呢?自己係咪咁冇存在價值呢?咁諗就令自信心低,跟住自信心繼續差落去,呢啲事情發生咗好多次,但係原來呢幾年我搵唔到存在價值嘅時候,你哋搵到。」此時台下粉絲都紛紛大嗌「加油!」兼歡呼,而Kaho此時已忍不住哭起來,而且更一度泣不成聲。

Ad Block

定過神來,Kaho續道:「原來喺我覺得自己好緲小嘅時候,你哋可能會覺得我係你哋嘅唯一,我真係好多謝你哋!你哋唔會明我幾多謝你哋陪我行咗咁多年,但我都想同你哋繼續一路成長,好多謝你哋將心入面嘅主角光環戴喺我身上」場面感動。

洪嘉豪泣不成聲,坦言很多年都找不到存在價值。

洪嘉豪泣不成聲,坦言很多年都找不到存在價值。

MC張天賦面對四面台,緊張到有啲頭暈。

MC張天賦面對四面台,緊張到有啲頭暈。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受