Ad Block Ad Block
娛樂
2019-10-17 05:00:00

咖啡生意反應好 陳豪計劃開分店

分享:

陳豪(阿Mo)昨日出席講座,分享生意經。他說:「今次機會好難得,可以同大家分享自己嘅夢想,點樣開到首間實體咖啡店。」他謂由夢想、創業至今,中間遇過不少挫敗,但從沒有放棄。提到實體店的生意,他說︰「so far so good」,又謂有空更會落場幫手沖咖啡。


陳茵媺近日不停在網上放閃,夫妻十分恩愛。

陳茵媺近日不停在網上放閃,夫妻十分恩愛。

阿Mo指,咖啡店試業兩個月至今收益不錯,人流比預期中好,並已有計劃開設分店,他續說:「其實做生意肯定唔會只有一間舖,已經有唔少商場接觸我哋,我哋都構思緊,下一間新舖應該響邊度開。」至於店舖正式開張日子,陳豪稱「睇情況」,就連商場也在等吉日。


上一套劇集剛拍攝完畢,阿Mo指,近日可以多點時間陪伴家人:「其實我唔拍戲嘅時候,就係陪下屋企人,你哋都知道我有好多baby,我嘅咖啡店、子女呀,仲有老婆。我平時都要教小朋友學寫字,帶佢哋做運動,都係一啲好好嘅親子活動。(會教子女煮咖啡嗎?)哈哈,等佢哋再大一啲先啦,唔係搞壞我嘅工具點算呀!」阿Mo又稱,正準備和陳茵媺去每年一度的蜜月之旅,「地點當然要保持神祕。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受